gekås.

idag var vi på gekås, sambo och jag. vi skulle köpa lite grejer till huset och gården och ganska mycket till lilla stellavalpen. till kalle behövdes inget direkt men blev lite e-vitamin till honom som tagit slut. 
 
skulle också köpa sadelhängare och tränshängare men tränshängare hade de inte och sadelhängarna var lika dyra som hemma så då kändes det onödigt att kånka på dem där :)
 
nu ska snart jim (sambo) ut i stallet och montera upp och om sadelhängare. spännande, spännande!!
 
för imorgon kommer ju de nya hyresgästerna. och imorgon åker jag till gööööteborg horse show !
 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika Pettersson

Va roligt med shopping. :)
Och att åka på horse show.
En annan måste vara hemma för jobb väntar, men jobb ger o andra sidan pengar. :D

Och nu har jag ju ingen häst o shoppa åt så ah.
Får shoppa till mig själv, men då är det vardags kläder som gäller. ;)

2014-02-27 @ 18:27:58
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Postat av: Camilla Danielsson

Men vart är bilderna ;D

2014-02-28 @ 08:43:18
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0