tävlingsfunktionär

idag var det lokal ponnydressyr på anläggningen. jag ställde upp som funktionär och fick agera speaker. det var egentligen den positionen jag minst av allt ville ha men det behövdes så så fick det bli :) dagen flöt på bra i alla fall, hade en snäll arbetskompanjon vid min sida. en 12-årig tjej som rider lektion på klubben. 
 
på söndag är det tävlingsdags för kalle och mig igen. dock blir det INTE msv c den här gången då vi letade och letade efter passande tävlingar i början/mitten på maj med msv c men det fanns inget... så vi ska rida en LA:3 för skojs skull!! 
 
mindre kul är att jag fick berättat för mig att det är ett nytt LA:3-program från i år. jag tänkte ju "ja men LA:3 har vi ju ridit mycket förr så det kan jag": tji fick jag... så nu är det råpluggning som gäller (för övrigt ett jätteknasigt program enligt mig!!).
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika Pettersson

Oj jobbigt att de ändrat programmet. :/
Lyck a till!

Sv. Tror att jag ska lyckas komma fram till ett vettigt beslut. :)

2013-06-07 @ 00:06:05
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Postat av: Anna

Nej det är inte så värst stort, men vi hoppas att det ska räcka i alla fall tre veckor, och sen får vi flytta dom till ett annat bete, men hoppas att vi kan ta tillbaka dom senare i sommar :)

2013-06-07 @ 08:18:34
URL: http://dressyranna.blogg.se
Postat av: Emme

Vackert!

SV: Ja det hade jag också! ^^ Tack så mycket :)

2013-06-07 @ 19:56:32
URL: http://emmesphotos.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0