min ögonsten, min älskade.

idag har min älskade fina kalle och jag varit iväg på dressyrträning för sussi.
 
vädret var helt lagom idag; inte så varmt och lite blåsigt. det blåsiga gjorde dock att kalle var lite småbusig. söte...
 
övade mycket på den förvända galoppen och en del programdelar ur MSV C:1 och MSV C:2. kalle var pigg och glad men tyckte det var liiiite jobbigt när vi skulle jobba med mellantrav. 
 
är sååå kul o träna mkt nu. LOVE IT! 
 
imorgon är det hoppträning igen. allt för min ögonsten.
 
 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Camilla

Ja låter ju fantastiskt ju =D... Vill oxå träna för fulla muggar.. Men Q verkarbli trevligare igen så han behövde kanske en vila =)

2013-07-03 @ 09:23:59
URL: http://bbqridtravare.blogg.se
Postat av: Erika Pettersson

Va roligt. :D
När är nästa tävling inplanerad?
Inga hopptävlingar, träning inplanerade ? :)

Hur gick de förresten med hoppsadel vet inte om du svarat på de innan i så fall har jag glömt de. ;)

2013-07-03 @ 13:28:52
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0