urk och blä.

jag måste säga att blogg.se strular jämt och åter jämt sen den nya versionen kom... är det fler som det krånglar för? i stort sett ALLT krånglar och det är huuuur segt som helst. ogilla skarpt!!
 
idag är det jättevarmt och soligt... jag har legat i solen några timmar och päst och ätit glass i mängder (eller två stycken i alla fall).
 
nu ska jag vidare och lämna tillbaka två lånesadlar och förhoppningsvis låna hem något annat att prova. ska också inhandla en eric le tixerant-gjord samt flugtäcke till bästa kalle.
 
imorgon ska det bli lika fint, då får de nog stå inne på dagen!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Pillan

När jag hade blogg.se (för länge sen) strula det massor, jag tröttna. Därför kör jag bloggplatsen istället :) Jätteirriterande med strul och vad jag förstått, har det krånglat länge för väldigt många... :(
Hoppas du får lånat med någon ny och prova :) Som sagt, håller tummarna :)

2012-07-24 @ 17:07:38
URL: http://pillllans.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

Håller med dig om att blogg.se krånglar, är less på de. :/
i dag kunde jag inte publicera ett inlägg fick skriva om allt då allt försvann.

och logga ut, logga in o hålla på till slut funkade de.
men suck.
gick inte igår o kommentera bloggar m.m.

2012-07-24 @ 20:56:42
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Anna S

För mig fungerar det bra :) Kan låsa sig ibland men då är det bara att uppdatera.

2012-07-25 @ 21:51:50
URL: http://missbelinda.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0