något nytt.

idag har jag provat på något nytt. kände mig som värsta nybörjaren och var toknervös hela tiden, haha. 
 
det jag gjorde var att jag provade en bomlös sadel för första gången. det var hur läskigt som helst :D men kalle tyckte det var festligt tror jag...
 
sadelprovningen i övrigt gick inte bra idag, tummen ner för alla 5 sadlarna vi hade hemma :/ 
 
ska dock få låna den bomlösa av min hästfysioterapeut som hjälper mig med utprovningarna. GULD värt!! ska bli spännande också att lära mig rida i den :)
 
nu fortsätter sadeljakten i alla fall...
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Vad är de för bomlös ? :)
Har oxå en bomlös rider inte i den nu för tiden, eftersom jag har en bomsadel som ligger mycket bra.

Men första gångerna var de svårt o främmande.
Sen blev man mer o mer van :)

Svar: sv: jag vet inte riktigt va de va för en bomlös.. men den ser verkligen knasig ut :p och jag kan inte säga att jag rider så värst bra i den haha... :)
fridan

2012-07-18 @ 20:50:38
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Mikaela

Vad trist att ingen av sadlarna ni tog hem var bra. :/

Sv: Det är kul, och jobbigt. ;)
Jepps, så nu är det inte så långt kvar tills jag förhoppningsvis har det dumma körkortet. ;)

Svar: sv: ja uuusch jag avskyr verkligen sadelletande... bläää!!! :(
fridan

2012-07-18 @ 22:15:40
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: kajsa

Tråkigt att ingen sadel passade! Men kul att du fick ha en bomlös sadel så länge :)Alltid kul med lite nytt!

2012-07-19 @ 00:19:02
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se
Postat av: Pillan

Hehe, ja bomlös är allt bra klurigt i början innan man vant sej. Synd att det blev tummen ner på övriga sadlar. Håller tummar & tår för att du snart hittar någon! :)

Svar: sv: hehe ridit i bomlös du med? jag tycker det är skitläskigt att rida i den :P
fridan

2012-07-19 @ 01:34:31
URL: http://www.pillllans.bloggplatsen.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0