året som gick - NOVEMBER

höst höst höst...
* kalle och jag startade sista tävlingen för året - en MSV C:2 med tufft motstånd. vi hade lite missar och slutade på 54 %.
* jag kunde lasta kalle helt ensam för första gången (alltså stänga bakbom osv helt ensam :)
* ganci var på sista första veterinärbesök och en vrickning konstaterades. boxvila och medicinering påbörjades.
* kalle var allmänt galen och piggelin som vanligt :P
* jag tog mig an ett nytt projekt; stallets vildkatt. framstegen var stora och när detta publiceras går det klappa honom helt obehindrat.
* kalle var helknasig när jag skulle ge honom lite hö i hagen. när han tagit en tugga drog han av tre bocksprång på raken på stället :D
* ganci och jag var ute på promenader under boxvilan och hon skötte sig super. och på mornarna var hon sååå trött.
* ganci genomgick en extreme makeover och såg faktiskt riktigt vårdad ut efteråt.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erica

Kalle är den bruna hästen eller? Hur länge har du haft homo

Och hur gammal är han? :)

2012-01-06 @ 01:13:06
URL: http://tillhast.wordpress.com

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0