styngflugeägg.

jag har tänkt på en sak... folk gnäller om de här styngflugeäggen som är på benen osv på hästarna...

är det bara jag som inte märkt av dom alls? :)

fast man ska väl inte ropa hej än... men kalle har aldrig haft styngflugeägg under våra 4 år tillsammans... :o

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Elin

SV: ja man kan ju hoppas :)



Dom lånade bara ut han på foder och sen ska han säljas. Han va ju inte i kondition eller nått när jag fick han PLUS att han inte kann nått!! så att ha han hos mig såg dom ju som ett bra sätt att göra han dyrare. För när jag tränar han så växer han ju i pris.



Men har tappat motivationen helt nu. Ja mena, jag har han i 4 månader till. och det går piss dåligt med han, han går knappt fram på banan och knappt ute heller, när han lägger av så blir det som att baka på en sten... och blir han finare efter 4 månader så bara förvinner han sen, och dom andra som köper han får nytta av allt slit jag gör. Ja mena, jag bryter ut och gråter vissa träningar :/

och jag skaffade han för att kunna tävla, kan inte ens starta en LC med han nu.. :/



Så ska nog leta en ny, som är lite äldre som gått Msv dressyr.. i och med att jag vill tävla och lära mig på de sättet..

2011-09-01 @ 20:40:14
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: kajsa

sv: jaha ajdå :/

du kan inte ta med dig en flaska hemifrån eller något med varmvatten i?

för det är nämligen det bästa jag vet iallafall :D

2011-09-01 @ 21:14:21
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Erika

SV:

Rosa höpåsar ska finnas på travshoppen i mantorp.

De är det ända stället som jag vet ska ha faktiskt.



Har inte kollat upp de än, tyvärr.

Har inte tänkt på de, så nu påminde du mig. :)



Men jag hoppas dom fått hem, för sist jag mejlade var före sommaren då hade dom slut just på rosa.

och skulle dröja flera månader innan dom fick hem då dom inte beställer hem några få utan ett helt parti med såna.



Så ska mejla o höra, finns de så köper jag de. :D

2011-09-01 @ 22:02:21
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: sussi

Vera hade endel när hon kom men ja har inte sett mkt på andra hästar å Ricko hade dem aldrig :S

2011-09-02 @ 15:03:49
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: jenny

Lyckost dig ;)



SV: Haha ibland går det lite för snabbt så då klickar jag på fel bloggadress ;) Byxorna kostar iaf 400 kr :)

2011-09-02 @ 15:18:53
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0