nytt program igen.

ännu ett program måste läras in. på söndag ska kalleman och jag rida en msv c:1. blir spännande men jobbigt med ännu ett program att lära sig ju :P

mitt internet funkar inte riktigt som det ska nu heller, dör hela tiden. så håll till godo, jag kommer svara på era kommentarer!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Alexandra

Gud va kul att det går så bra för er :D roligt att tävla! Själv ska Viggen ut på istrav äntligen fått tummen upp så nu ska vi försöka styra en formtopp tills dess så vi vinner lite också ;) Lr iaf blir sista med pengar hem hahaha Kraaaaam

2011-09-14 @ 01:08:57
URL: http://viggenochjag.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Riktigt fin bild :)

Han ser så ståtlig ut :D

2011-09-28 @ 23:05:14
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0