jag ville aldrig sluta...

åååh. varför är det alltid så att när man har sån bra känsla i ridningen så har man ingen kamera? igår så planerade jag ett lätt joggpass med kalleman på utebanan. jag trodde han skulle vara stel och stark då han vilat 2 dagar och skrittats på lång tygel i 2 dagar. men vet ni vad? han var underbar!!!

han var sååå mjuk och böjlig och rörlig. jättehärligt. och i galoppen rullade han på i ett lagom tempo utan att försöka dra iväg. jag var helt salig!! han böjde sig fint i sidorna och allt jag bad om gjorde han. nu bad jag ju inte om jättemkt när han vilat och så, men kunde böja mjukt hur som helst och skänkelvikningarna satt som en smäck som alltid.

blev ett kort pass ändå, vill inte överanstränga :) men jag längtar redan tills jag ska rida idag !!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Mela

Eller så har man kameran men ingen som kan sköta den... ;)



Vad härligt att det gick bra :)

2011-05-10 @ 14:52:57
URL: http://melfis.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0