massa hästar på vift.

igår var visst en massa hästar i ett ganska närliggande stall på rymmen. lyckligvis klarade sig alla oskadda!

13 hästar på rymmen

13 hästar från Theleborgs RS gav sig på torsdagsförmiddagen iväg på äventyr.

De kunde fångas in av personal från ridskolan tillsammans med polis utan att någon häst kom till skada, skriver SVT Smålandsnytt.

artikel från tidningen ridsport

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: jenny

2011-01-14 @ 09:29:06
URL: http://jav.blogg.se/
Postat av: jenny

tror att jag är mästare på att skicka tomma eller halvklara kommentarer.. :p



nu har dock tandläkaren lovat att jag inte måste komma dit förns om 1,5 år så det känns i alla fall grymt bra :)



ja, det känns riktigt roligt att komma igång med lite träningar, det är ju inte så mycket häruppe men den som är bokad nu verkar lovande, jag är dock väldans kräsen på tränare - allt måste klaffa, annars får det vara...

2011-01-14 @ 09:31:04
URL: http://jav.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0