vet ni vad jag längtar till?

jag längtar tills vi får PLUSGRADER och kan rida på stora utebanan igen! det är ingen snö på den (förutom i kanterna), så den är bara frusen... snäääälla vädergudar, ge mig plusgrader :D


utebanan <3

kalle och jag var ute och gick idag efter gårdagens hoppning. är ju bara hårt och fruset överallt så kan lika gärna gå istället för att sitta på :)


sötplutt!


finaste kalleman


bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

sv.

Eva Andersson som jag tar ut, tror jag åker rätt långa sträckor.



Vet inte exakt vart du bor.

Men är de inte allt för långt bort så du kan ju höra med henne.



Jag rekommenderar henne.

Nu ska jag ev en som är medryttare på en häst i mitt stall komma ut o va med nästa gång Raski får massage av henne.

För o träffa Eva, o se hur hon arbetar.



för o sen se om hon ska kosta på massage till den hästen då.

tycker jag ju är väldigt omtänksamt av henne, eftersom hon är medryttare. ;) hon ska dessutom ta NH lektioner för samma tränare som mig.

Tipsa nämligen om min tränare.



Eva utgår ifrån linköping (östergötland).

2011-02-28 @ 16:23:54
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Sv: Har också jätteproblem med Tosca men nu börjar det släppa lite, fast bara om hon får åka med sällskap. Själv går hon INTE in :(

2011-02-28 @ 16:24:06
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R Gs

ja det är inte alls kul ''/ mamma har fått ta hand om irja dessa dagarna , men hon har bara stått så hon lär vara jättebusig när jag rider henne nästa gång hihi (:

Jag köpte ett srkittäcke , har letat länge efter ett som är neutralt i färgen och inte massa reklam och skit på , och att det skulle vara ylle inuti och det hittade jag (: 250 kronor ochd et var marinblått med röd kant och teflon utanpå , så jag är jkättenöjd ! köpte även vanliga lindor och en svart träningströja jag ska ha sen när det är varmare ute (:

orkade inte gå så mkt på mässan tybärr , så får kolla efter vårjacka och stigbyglar + läder här hemma istr (:

hittade du allt du ville ha ?

2011-02-28 @ 16:26:31
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: Frussi

Det ska bli 6-8 plusgrader nu i slutet på veckan.. Kanske ett tillfälle o prova utebanan?? =)

2011-02-28 @ 17:24:08
URL: http://frussib.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

Plusgrader hade inte suttit fel alls! ;)



Sv: Ja, jag red också. :) Jodå, han är pigg! :)

2011-02-28 @ 20:56:01
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Frida

Vem längtar inte efter plusgrader så det går att rida riktigt? :p



SV: Haha bra det, personligen tycker jag inte det finns jätte många bra hästbloggar, eller har jag väl bara inte hittat dom :p

Oj, det syns verkligen inte att han är så "gammal" hade väl gissat på max runt 10 :p haha

2011-02-28 @ 22:49:26
URL: http://fritzzjavel.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0