Grabbarna grus trivs bra tillsammans! De ä...

dsc00524 (MMS)

Grabbarna grus trivs bra tillsammans! De är så söta när de betar precis bredvid varandra... Själv ägnar jag nu eftermiddagen åt plugg. Mindre kul kan jag säga... Har kanske löst så det blir sadelprövning för mig och kalle i mitten av oktober, hoppas!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Åh, vad mysigt dom verkar ha det!!



Visst är det fuskigt!! Tänk att få vara där på plats och se hästar i världsklass!!

De 2 andra hästarna är Mexxter och Laban. Mexxter är den första hästen jag köpte efter jag vuxit ur ponny, som nu är på väg att bli pensionär :P och Laban är mammas nya dressyrpålle, så det är både ridning och allt skötande av alla tre :) Båda är typ 170, så dom är iaf miiinst en dm höfre än moses :P



Jo jag vet, men tycker det är så svårt att hitta rätt balans i tömkörning, antingen drar jag för mycket eller för lite i tömmarna :P

2010-09-30 @ 14:05:01
URL: http://cathie.se
Postat av: Josäfin :>

sv: Jo, det kunde man :D

Hehe jag vann bootsen och ett sadelöverdraget (a)

2010-09-30 @ 15:23:15
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: johanna :)

sv: najj !



tävlar inte ngt med mio ;) bara clear rounder ;)

detta var bara träning :)



så söta !

2010-09-30 @ 16:09:41
URL: http://miioominmiioo.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0