gårdagens fynd!

en del fynd gjorde man ju igår när det var rea på charlies i jönköping! jag och bello hade en toppendag där och vädret var kanoooon! :) riktigt gött faktiskt :) efter charlies passade vi på att ta en sväng inom hööks med !

men det här fick jag med mig hem. skulle också köpt pälsglans från tib horse, men jag ställde ifrån mig det när vi stod och köade till kassan... och sen glömde jag ta upp det igen. typiskt mig!

mina köp:

nya vita tävlingshandskar eftersom jag tvättade mina och de krymte till dockstorlek :P


ett nytt vanligt enkelt dressyrspö eftersom jag tappade bort mitt superfina på förra tävlingen och vill inte bli sur för att jag tappar bort ett igen så det fick bli ett enkelt denna gång!


ett mörkgrått allroundschabrak, schabrak kan man aldrig få nog av!! och har inte så många till hoppsadeln...


... så därför fick ett brunt allroundschabrak också följa med hem :)


och så kunde jag ju inte motstå detta ridtäcket i härlig mjuk fleece!!


fick med mig ett vanligt hårnät hem också! tappade mitt nya med stor rosett förra tävlingen så jag ger upp såna fina hårnät nu! mitt hår får ändå inte plats i dom mininäten :P
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Matilda

Åh det blev lite för dig med =)

Ja gud så mycket folk det var!! hehe!

2010-09-25 @ 11:52:58
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: anonym

ja sätter mig aldrig mer på en häst

2010-09-25 @ 12:32:07
URL: http://tvfriends.soclog.se
Postat av: jenny

åh vad roligt med shopping!

2010-09-26 @ 01:03:36
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0