borttappade protokoll....

suck, satt och kollade igenom mina protokoll. och de 2 från i våras när vi blev placerade i båda klasserna är HELT BORTA!! så jäkla surt :(((

så nu är jag sur-sur-sur!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Hihi, tack, fick den i somras, den bilden blev verkligen tagen i rätta sekunden! ;D



Ohja, det får du göra! =d

2010-09-14 @ 16:35:10
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Rebeccah ((:

Det är jobbigt när protokoll försvinner för sådana vill man ju ha kvar ett utav mina har med försvunnit fast det var stilhoppning ;o. Men hoppas du hittar dom (:.



sv; Det får vi se har bara hoppat CR lb med henne. Tack tack din häst är med väldigt fin ! :D

2010-09-14 @ 21:10:39
URL: http://sryttarna.blogg.se/rebeccah

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0