dagens ridpass!

oj oj oj vilket oväder vi har haft idag! ni med? vi har haft ösregn och åska! usch, inte kul alls. så hästarna fick åka in lite tidigare idag!

idag hade jag tänkt mig en lugn skrittrunda med kalle. kalle tänkte dock inte samma. han bockade fram! haha, tokiga hästen :) så det blev lite längre än jag hade tänkt, och blev även trav och galopp. kalle var riktigt taggad! vi har ju inte varit ute i "riktiga" skogen nu medans snön smält för det har varit isgata...

när vi var på väg hemåt började ovädret. regnet ÖSTE ner och åskan var precis över. kalle var nöjd när han fick komma in under tak och mumsa hösilage. dock föll inte dagens hösilagebale honom riktigt i smaken, för den var något blötare. mitt kräsna matvrak :D

hemma så blev jag bjuden på mat, fyller ju år imorgon! nu ska vi in och kolla på bio! alice i underlandet... :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Emily

hehe tänk att hästarna alltid ska bli så taggade när de är som tråkigast väder. :P

2010-03-27 @ 19:45:45
URL: http://emiiily.blogspot.com

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0