dålig ovana!!

usch jag har lagt mig till med en dålig ovana i ridningen nu. jag vet inte riktigt var den kommer ifrån; kanske från tömkörningen. men det är i alla fall jääääättesvårt att sluta med den! så irriterande ;)
 
min dåliga ovana är att jag smackar... HELA TIDEN!! ibland kommer jag på mig själv med att smacka i varje steg; utan anledning. och smackar man hela tiden så får det ju ingen effekt till slut ;)
 
så nu kämpar jag för att sluta smacka, haha! :)
 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Du kan få komma o rida Raski då. ;P
Henne behövs smackningar på typ heeela tiden. :P

2013-03-13 @ 10:51:02
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Pillan

Haha, kan se dej rida för en av mina tränare. Det värsta han vet är när någon smackar. Då hör man han ryta till; "INGA ekorrar i manegen, tack" Haha...

2013-03-13 @ 18:02:01
URL: http://pillllans.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Ganska vanligt problem. Men bra att du uppmärksammat det :) Jag har blivit "sned" på senaste tiden. Sitter med högeraxeln mera framåt för att jag har fått i uppgift att "inte hålla" på den tygeln, vilket har resulterat i att jag har fört fram hela högersidan = fel!! Men nu sitter jag där, sned :/ Så det måste jag jobba med!

2013-03-14 @ 07:06:49
URL: http://dressyranna.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0