träning, träning, träning.

massa träning på gång och jag är så så så T A G G A D !!
 
igår bestämde jag mig helt för att vi ska börja hoppträna igen. så varannan tisdag kommer vi träna hoppning. ska bli riktigt kul och jag känner mig riktigt peppad för det! gissar att kalle tänker detsamma :)
 
vi har också fått ytterligare en reservtid för lisa, nästa vecka. KUL!!! brukar vara svårt att få tider men nu fick vi en tid förra veckan och så en tid nästa vecka. helt enkelt perfekt!
 
hoppas det fortsätter trilla in träningstider! ska försöka få med fotograf på något träningspass med och dela med mig av alla övningar lite bättre :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Kajsa Johansson

Kul med många träningar!
Ännu härligare att du är så peppad, då blir allting genast mycket roligare! :)

2013-01-15 @ 17:52:56
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: sussi

vem ska du hoppa för =)

2013-01-15 @ 18:39:44
URL: http://siouxzie.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0