gillar ni inte?!

inte en endaste kommentar på mitt inlägg om återblick på 2012, del 2. gillar ni inte sånt? :) jaja, jag får väl ha lite tålamod...
 
ikväll har kalleman och jag ridit ett dressyrpass på stora utebanan igen. lovely!! :) kalle va riktigt fin :) 
 
undrar också, någon som har fotoredigeringsprogram som kan hjälpa mig att sudda bort bakgrunden på en bild? ska alltså "klippa ut" kalle från en bild och klistra in på en annan bakgrund... anyone? 
 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: sussi

ja saknar oxå våra små pratstunder :/
lite trist är de ju för de är många man
saknar fler än dem man inte saknar tror
ja bestämt.. Kram

2013-01-02 @ 21:26:47
URL: http://siouxzie.blogg.se
Postat av: Erika

Jag har inte hunnit läsa ännu tiden har inte funnits för o läsa bloggar än, men hoppas på o få mer tid ikväll om inte annat imorgon borde jag ha mera tid. :)

2013-01-03 @ 09:07:23
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0