busy busy busy.

uuuuj kommer bli dåligt med uppdatering innan tors/fre den här veckan tror jag. är fuuuuullt upp. massa jobb och massa kalle :)
 
idag var vi på första hoppträningen och kalle var minst sagt L A D D A D !!
 
vi jobbade mycket med gas, broms, styrning. helt enkelt lydnad! och kalle hade massamassa gas och inte så mycket broms ;) 
 
men jag är glad att kalle tyckte att det var så skoj! vi jobbade mycket med distanser och att bryta av till trav efter första hindret i distansen och sedan hoppa andra hindret med markbom före i trav. VÄLDIGT nyttigt för oss då vi brukar ha bromssträckor på sisådär 200 meter i vanliga fall, haha!
 
är väldigt nöjd med kallebing, han tyckte det var helfestligt och var så nöjd så. finaste älskade bus <3
 
sadel vi provat nu. santa cruz celine.
 

på tors/fre ska jag också hämta hem fler sadlar att prova.
trooor det blir:
santa cruz merina
prestige golden star
tolga
 
spännande :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Galet snygg sadel. :)
Har ridit i en sån o dom är riktigt sköna.
Raski skulle gärna fått en sån, men Globus sadlarna är snäppet bättre så kör på dom i stället. ;D

Kul med hoppträning. :)

2013-01-23 @ 10:26:28
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Camilla Danielsson

ååå vad roligt jag sk aoxå åka och hoppa nästa vecka ska bli så kul =D... Dock inte för någon tränare utan själv =)

2013-01-24 @ 08:12:57
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/
Postat av: Caroline

Har han svängd rygg? :) jag har alltid trott den var rak, de ser ju så ut :) tänkte eftersom du skulle prova prestigen :)

2013-01-28 @ 12:58:45

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0