we so needed this!

aaaah VÅRKÄNSLOOOOOR !!!!!
 
idag var kalleman och jag ute i skogen. eller ikväll heter det kanske, vi gav oss iväg strax efter kl.18. och det var ljust när vi red iväg och ljust när vi kom hem. grusvägarna var mjuka och snöfria. vilket förstås resulterade i massor av trav och härlig galopp. kalle var så lycklig så han inte visste vad han skulle ta sig till stundtals ;)
 
WEEEEEEEEEEEEIIIII!!!
 
mindre kul är att kalle fått en broddspark på bogen. rätt rejält sår :( får se hur det ser ut imorgon...
 
 
altanen hos mina föräldrar vintern 2010/2011.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Kajsa Johansson

vad mysigt med en skogstur :)

2013-04-12 @ 14:27:31
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Anna S

Åh, jag vill också vara ute i skogen och galoppera! Längtar tills snön försvinner hemma hos mig.

2013-04-12 @ 15:16:14
URL: http://missbelinda.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0