I need your help!

nu har jag ju lagt upp en massa bilder här på kalleman och mig från tävlingen. jag vill nu ha er hjälp; vilka bilder ska jag förstora upp? de ska förstoras upp ganska så rejält, kan ni ha i åtanke!
 
det är 1 eller 2 bilder jag ska förstora upp. ange vilket inlägg de ligger i (bilder från tävlingen 1,2,3,4 eller 5) och nummer på bilden (där den översta är bild nr 1). 
 
vad tycker ni, vilka bilder är bäst? :)
 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: kajsa

Jag tycker bild nummer tre i del två , för ni ser så glada ut på den! eller nummer ett i del fyra! :)

2013-04-26 @ 14:06:11
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se
Postat av: Erika Pettersson

SV:
Ja de är väldigt kul att Raski mognat så pass mycket utan att jag ens tränat på longering.

De bara fungerar nu.
Chansa o testa en dag för att jag vill ta upp de igen, och de fungerade kanon :)

2013-04-28 @ 10:56:51
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Åh! Om du ska förstora upp är en bild är en ganska "ren" bakgrund oftast att föredra då ni blir mer framträdande som ekipage och bilden inte blir så plottrig (litet tips bara). Annars någon när ni är glada är ju alltid trevligt!

Jag skulle rösta på bild fyra i del tre då den har en fin bakgrund och både kalle och du ser nöjda ut. Annars bild ett i del fyra (lyktstolpen förstör lite dock) eller trean i del fem! :)

2013-04-29 @ 15:26:53
URL: http://jennystoa.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0