film - msv c:2

här kommer då filmen från dagens tävling.
 
jag är väldigt nöjd och det är så kul att vi är så nära kval nu :) stort steg framåt för oss, som sussi sa!
 
missar i programmet: galoppinslag i ökade traven, kalle kliade sig i första halten och i ökade skritten ville han också klia sig :P
 
60,22% och jag är som sagt jättenöjd :)
 
slutkommentar från domaren:
"mycket trevlig häst som behöver bli starkare i sitt bakbensengagemang"
 

kom gärna med kommentarer, både positiva och negativa. tas gärna emot :)
 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Camilla Danielsson

ååå vad roligt den filmen ska jag kolla på i morgon när jag får tråkigt på jobbet ;)....

Sv: ja även jag tycker det ska bli super roligt att följa henne =D

2013-04-21 @ 22:20:23
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/
Postat av: sussi

vilken skillnad de är på er =)
ser jätte bra ut å hade de inte varit
för missarna hade du säkert klarat kval procenten.. :)

2013-04-22 @ 13:23:03
URL: http://siouxzie.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0