dagens tävling

idag var vi iväg på tävling igen. skojskoj med massa tävlingar tycker jag :) 
 
vädret var topp och jag hade hjälp av frussi. tävlingen var på en annan av klubbarna i stan så det tog väl bara 20 minuter att köra dit ungefär. skönt med inte så långa tävlingsdagar ibland!
 
på framridningen kändes kalle helt okej. fick inte till någon wow-känsla men det kändes liksom bra helt enkelt!
 
inne på tävlingsbanan innan vi fått startsignal ville kalle klia sitt huvud hela tiden :P jag lät honom inte göra det vilket tyvärr var en miss från min sida; kalle ville sedan klia sig lite då och då i programmet :)
 
programmet flöt annars på bra, tyvärr så dök kalle ner för att klia sig i första halten, annars hade vi fått en 7a eller ngt där. sedan fick vi lite galoppinslag i den ökade traven (igen... typiskt!). i galopprogrammet fick vi nästan bara 7or vilket ju är roligt :) 
 
film kommer och även en massa bilder som frussi tog. de tävlingar vi nu varit utan film och bilder togs väl igen idag då frussi knäppte mer än 170 bilder på oss!
 
vårt slutresultat blev 60,22% och vi är ännu en gång sååååå nära kval!! men det känns så kul att vi är så nära nu! allt slit ger resultat. och jag är så sjukt stolt över min underbara kalleman!
 
 
ett smakprov från dagens bildskörd.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Elin

Sv: Ja, det var inga problem alls. Jätteskönt!

Vad kul att det gick bra! Ser fram emot bilderna! :)

2013-04-21 @ 17:58:52
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se
Postat av: Erika Pettersson

Va roligt!! :D
SV
Tack så mycket. :)

2013-04-21 @ 17:59:45
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0