already in love.

woah woah woah. kärlek vid första ögonkastet!!
 
bästaste kalle njuter av livet som nakenhäst. han verkar ha vårkänslor. söte!! den här helgen är det tävlingsfritt. sen är det två tävlingar på raken. skojsans! :) 
 
längtar efter plusgrader på nätterna så man slipper kånka vatten till hagarna om mornarna... :)
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Linnea

Jadå, fingret mår bättre! Men är inte helt bra än! haha. Nageln sitter fortfarande och den ska väl lossna någongång...

Nu har Sune ingen snösula längre, hovis var här i veckan :) Broddarna slipper han dock inte än på ett tag. är fortfarande snö och is i hagen..

2013-04-05 @ 19:57:02
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Erika

Raski har oxå fått vara lite naken vissa dagar några timmar och hon passar omgående på o rulla o rulla i leran. :P

SV:
Hade grymt roligt igår kväll/natt.
Men det känns idag, värsta efter smällen.

2013-04-06 @ 19:00:48
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Anna

Här är det inte vår ännu. Eller, ja det är ju vår, solen värmer och så men vi har fortfarande snö, och fortfarande minus i alla fall på nätterna. Så att rida på utebanan är en bit bort :/ Så himla lyxigt med så mycket tävlingar att välja på! Jag är ganska tävlingssugen om jag ska va ärlig.... men ett par veckor kvar tills dess och dessutom är den tävlingen typ 30 mil bort så jag har inte bestämt ännu om jag ska fara. Tack, vad kul att du tycker det! Jo, det känns bra att jag vet vad som vi behöver jobba med, för nu ska jag banne mig försöka göra det :) Så onödigt att tappa poäng på enkla saker som övergångar och fattningar och sånt :P Kalle är ju också fin! Och du med så klart! :)

2013-04-07 @ 16:11:54
URL: http://dressyranna.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0