waah.

imorgon är det tävling! waaaaaaah. jag är så där galet toknervös som vanligt ;)
 
hoppas jag kan programmet! och hoppas kalle är sugen på att åka på tävling :) kandar eller träns, det får jag se. tar med mig båda, så båda är smorda och fina nu. men lutar åt tränset som det känns nu faktiskt.
 
wooooooooooohooo! 
 
(och nej, det kommer inte komma något vettigt inlägg förrän tävlingen är över, haha) :P
 
hade i alla fall en bra träning idag med kalle för sussi. vi jobbade mycket lösgörande och mycket med galoppen. fick många väldigt bra tips som jag hoppas jag ska komma ihåg att tänka på imorgon.
 
WISH US LUCK!
 
till den här tävlingsplatsen ska vi :) vi var där i juni också.
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Hoppas tävlingen gått bra. :D

2012-09-16 @ 15:45:52
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0