två timmar i skogen med mina bästa vänner.

idag blev det en långtur för kalle och mig. som sällskap hade vi min fina vän bello och hennes pålla. vi står kanske  3 km ifrån varandra, så vi möttes halvvägs och tog sedan en långtur runt golfbanan tillsammans. hästarna var så glada såååå!
 
kalle passade på att galoppera på asfalten (....) och halvt kasta av mig i en backe i full galopp för det var en livsfarlig bajshög mitt i backen (....).
 
blev mycket galopp och trav när vi red tillsammans också. tror hästarna var väldigt nöjda sen :)
 
vi har nu börjat stödfodra lite i hagen också, blir ju lite invänjning inför stallperioden med. och hästarna verkar väldigt nöjda med det, glufsar gärna i sig hö och hösilage!
 
hade ingen bild på bello och hennes pålla caméra :(
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Åh bajshögar är ju så farliga. ;P
Kalle bus då.

Kul med långritt.
De är så mysigt o ut o rida, rida o rida. :D

2012-09-11 @ 10:35:20
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Bello

Camera i vitt är inte heller fel! Nästa gång får vi ta bild! :)))

2012-09-11 @ 23:01:28
Postat av: Jenny

Haha jag fattar det inte heller! Och just päron, hon måste tycka att dom luktar gott eller något! Äpplena gör hon inte så med... Knäppisen!

Åh, låter som en minst sagt härlig ridtur! :D

2012-09-12 @ 13:51:29
URL: http://jennystoa.blogg.se
Postat av: Mikaela

Hahaha, bajs är farliga grejer! Bäst att akta sig! :D

Sv: Jag överlevde trots att det var gammalt iaf. ;)
Ja, jag beställer alltid kött. :D

2012-09-12 @ 20:32:34
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0