min buse.

var ute i skogen ikväll med min buse. han var så pigg och glad. sötnosen. hade kandaret på och red på typ långa tyglar hela rundan och kalle studsade från sida till sida. travade med låååååånga kliv :)
 
har också lämnat in mina stövlar på lagning, dragkedjan muppar. så hoppas bara de hinner bli klara tills på lördag!
 
imorgon är det träning för sussi. weiweiwei!
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

va kul med träning. :D

SV
Ja de lär komma massor bilder :D
Senaste tiden har jag ju fotat massor med syrrans kamera som är en exakt likadan, men nu har jag min egen o kan fota när jag vill och jag hoppas på o få med lillsyrran någon dag så får hon fota ridbilder :D

2012-09-25 @ 20:26:06
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha jag var likadan när jag hade "mina" pållar! Får skärpa mig ordentligt för att inte skämma bort Maya också nu. Tror hennes ägare tycker jag är knäpp om jag kommer med nya saker till henne hela tiden ;)

Hoppas träningen imorgon går som smort :D

2012-09-25 @ 21:42:38
URL: http://jennystoa.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0