it is here.

igår hämtade jag min nya precious! och den va finare än min förra, vissa förbättrade detaljer. fick ett fleeceöverdrag till den också. tjuuusigt.
 
och idag invigde vi. MY GOD vad jag längtat efter ett riktigt dressyrpass. måste också börja linda benen oftare igen. kalle blev toknervös när jag gjorde det idag och trodde det var nåt annat på gång, haha.
 
imorgon händer något spännande och otippat. och kanske inte helt genomtänkt :P
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Nya sadeln kommit?
Ligger den bra nu ? :)

2012-09-01 @ 18:00:21
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0