I made it by myself!

wihoooo! idag är jag glad! :) har nyligen kommit hem från bästa kalleman. det märks verkligen att det är höst på riktigt nu. mörkt tidig, löven trillar ner, stigen till sommarhagen är geggig och luften är kall och frisk. 
 
idag tog vi ett pass på stora utebanan. blev ett markarbetespass med travbommar. nyttigt. jag gjorde inga skolor alls med kalle idag, bara böjda spår, rakriktningar, ställa ut etc. kalle kändes fin från början, men lite stretigare i vänstervarvet. 
 
när vi jobbat färdigt över bommar och sånt så tänkte jag att jag skulle försök tända till kalle ordentligt även utan hjälp av långpisken. OCH DET GICK SÅ JÄKLA BRAAAAA. jag kunde driva ordentligt och kalle svarade genom att trava på ordentligt genom kroppen och inte bara rusa. awsome!! :)
 
nu ska jag äta kvällsmacka och njuta av känslan jag fick fram. weeeeei!
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Michaela

Jag var hos Fälth i Ljungby, han raspade tänderna och lite så på honom, obehagligt att se sin häst få lugnande bara :( trodde han skulle trilla ihop ett tag...! men det är skönt att ha det gjort!

2012-09-25 @ 17:19:30
URL: http://shalim.blogg.se
Postat av: Anna

Sv: Tack :) Amo är en fröjd att rida !!

Härligt! Och övning ger ju färdighet så jobba vidare så ska du se att ni snart visar upp luftiga ökningar även på tävling! Se till att få med dig någon som filmar nu på träningen så vi får se:D

2012-09-25 @ 22:03:44
URL: http://dressyranna.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0