ambitiös.

jag måste nog säga att jag är ambitiös som bokar in dressyrträning kl. 06:30 ;) med tanke på tiden för träningen så förstår ni nog att jag inte fick med mig någon att fota, haha.
 
är väldigt nöjd med träningen. vi jobbade med en del skolor och förvänd galopp. känns så kul att kalle numera svarar uppåt och med mer energi när man driver på honom ordentligt i traven istället för att dra ner huvudet och pinna på med benen som en b-ponny som han gjorde tidigare.
 
imorgon blir det nog skogen en sväng. det gillar vi!
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Linnea - En blivande ridinstruktörs vardag

Nu har jag en 17-årig irländare på foder! Jag har haft honom i lite drygt 4 mån och kommer ha honom i ungefär 4-5 månader till. Har honom för skolan :) Han har tidigare i livet gått upp till 1.30 hoppning men det var för 7-8år sedan och nu är han rätt feg i hoppningen. Han vill helst inte hoppa över 1m :) Hans nuvarande ägare rider dressyr på honom och har startat upp till msv. Dock är han väldigt svårriden och kräver sin ryttare, han bjuder inte till något extra och gör inte mer än vad han måste. Så ja, en bra träning för mig samtidigt som han kan det mesta och är en bra läromästare. Känns dock lite konstigt att ha en så "gammal" häst då jag mest haft dom galna unga ju :)

Gud vad jobbigt att gå upp så tidigt för att träna! haha

2012-09-27 @ 12:47:54
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: sussi

finaste Kalle busen... =)
å visst är du ambitiös å
vi är ju båda morgonpigga haha men blev lång day slutade jobba 22.15 haha :P

2012-09-28 @ 17:30:17
URL: http://siouxzie.blogg.se
Postat av: Erika

oj vad tidigt, men kul att träna! :D

2012-09-29 @ 13:36:36
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0