snösulor?!

i morgon ska kalle få nya skor. det är mitten/slutet på oktober nu, och man vet inte när snön behagar komma. och jag velar om jag sätta i snösulor nu eller inte.
 
har ni snösulor i än? 
 
sätter jag INTE i snösulor nu så får det inte komma någon snö förrän mitten på december. frågan är om man vågar chansa på att vintern vill vänta tills dess :) 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Har de problemet oxå.
Raski ska skos nu inom några veckor.
Så fort som möjligt då hon växt massor senaste tiden.

Åh nu när jag skor kommer de gå tills januari kanske, slutet av december eller så innan hon skos igen.
Frågan är ju om de inte hunnit komma snö innan och jag vill kunna rida o rider enbart utomhus så utan snösulor får hon ju världens styltor så vad ska man göra. :/

Sulor eller inte.
Men jag tror jag kör på faktiskt hellre de än att hon går utan o jag ska kämpa med de tills nästa skoning.

De kan väl inte göra någon skada i alla fall

2012-10-21 @ 14:37:19
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: sussi

jo ja trivs verkligen super =)

usch glad att ja inte har de problemet,
inte avis de minsta..

2012-10-21 @ 17:49:48
URL: http://siouxzie.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0