kanske en "debut".

på söndag blir det kanske en debut att åka ensam på tävling för kalle och mig. vi har alltid haft någon med oss hittills (förutom när vi tävlat på hemmaplan, men det är ju 500 meter bort :P ). 
 
vi får se hur det blir... men då blir det ju tyvärr varken någon bild eller film för er!!! vet inte någon som ska till den tävlingen mer än jag, och en gammal tränare till mig. är en ny anläggning också som vi aldrig varit på. blir spännande det med.
 
ni får hålla tummarna för oss på söndag, hörreni!
 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Är de inte svårt o åka helt själv?
Med o sadla osv, på plats? :)

Hoppas de har gått bra, eller att de går bra. ;)

2012-10-14 @ 15:58:46
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0