guess what?

jag är NERVÖÖÖÖS. haha, ovanligt ;) kom hem från kalleman för en halvtimme sen. varit där 3,5 timmar. tömkörde i stora ridhuset innan lektionerna (kallebing tokpigg!). mockat, fixat mat och vatten... smörjt alla grejjer inför tävlingen och packat hönät. så nu är det bara packning och göra kalle i ordning som behövs göras imorgon :)
 
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhh jag är ett nervvrak :)
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Kajsa Johansson

Jag önskar er all lycka till :)

2012-10-13 @ 14:57:36
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Erika

sv
Dagen har varit kanon. :D
Är helt slut så orkar inte göra något vettigt inlägg ikväll.

Ska gå igenom bilderna imorgon som troligtvis suger.
Även om man fotar med system kamera i ridhus så är de svårt o få bra bilder.

Men kanon dag, men nu trött. ;)
25 mil enkel resa var de till borås så 50 mil har vi åkt idag.
starta straxt efter 7 i morse o kom hem nu straxt efter 7 så blir sängen snart, soova :D

2012-10-13 @ 19:45:55
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0