all by myself.

idag var det alltså tävling för mig och kalleman. vi åkte ensamma (vilket betyder att det tyvärr inte blev några bilder/filmer). 
 
allt flöt på bra, lastade vid 7 i morse och hittade till tävlingsanläggningen utan problem. tyvärr var inte vädret på vår sida alls (regn, regn, regn) så det var skönt att både framridning och tävling var inomhus i alla fall. dock är allt som var med idag ändå dyngsurt från när man gick mellan ridhusen etc :P 
 
var lite knepigt att göra allt själv, vi har ju åkt själva på träningar men då har jag ju haft kalle "lös" ibland när jag tagit av transportskydd på bakbenen etc. så kan man ju inte riktigt göra på en tävlingsplats :) men det funkade fint, och kalle uppförde sig riktigt bra! han brukar ju vara lite bångstyrig på tävling och ska buffas och knuffas. men inte något alls. eller så vågar han inte göra så mot mig, hihi :)
 
när vi skulle åka hemåt så blev jag tvungen att backa och svänga massor för att komma ut. vi har alltid stått så man antingen kan köra fram för att komma ut eller bara backa rakt bakåt och sen köra. men här var det trångt så man var tvungen att backa och svänga för att komma ut. fixade det direkt.
 
är sååååå glad att jag klarade det ensam :) mer om hur tävlingen gick kommer!!
 
imorgon ska nog kalle klippas. det blir dock inte filtklippning som här men halvklippning. :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Förstår att de är mer krångligt o åka själv, men kul att du klarade de. :)

SV
De var verkligen värt dom milen o åka för o komma dit o se allt detta live. :)
vi kommer säkert åka om de blir flera såna här bara de inte är längre än 25 mil enkel resa. :P

2012-10-14 @ 18:18:03
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Frieda

Modigt och duktigt gjort! Nu vill jag veta hur själva tävlandet gick?!

2012-10-14 @ 21:42:59
URL: http://gaaaalet.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0