I wonder.

var är alla ni som brukar kommentera? jag har börjat fundera på om kanske inte mina kommentarer har kommit fram, och att det är därför ni inte kommenterat :) i ren protest liksom, haha. jaja, återstår att se.
 
som jag skrivit tidigare har kalle fått en hårdare galla ovanför kotan. den har blivit mindre och växlat mellan att vara hård och mjuk. alltid mjukare efter ridning. ska fortsätta avvakta, då han är helt kall i benen och totalt ohalt. smörjer med arnika nu och är ute ca 45 minuter om dagen och skrittar och travar lite på ganska hårt underlag. pigg är han i alla fall, min tok! :)
 
idag körde vi skrittpromenad avsuttet. imorgon får jag nog sätta mig på honom igen :) 
 
är i stallet nu både morgon och kväll och dokumenterar hans ben. kan inte vara nog orolig för min bästa vän! ska nog diskutera med veterinär igen på fredag om den inte är typ borta då!
 
(någon som varit med om liknande förresten?)
 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Hoppas den försvinner helt. Vad gör ni annars?
Sv
Tack :D

2012-11-07 @ 20:16:02
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: camilla

Ne det har jag inte varit med om?!? Hoppas det blir bättre snart i alla fall!!!

2012-11-08 @ 08:27:20
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/
Postat av: sussi

kommer inte ihåg va de heter... brukar benämnas tredagars linement... Tror city gross har de =)

du de där händer mig oxå, men folk är väl upptagna i omgångar å så för ibland är de massor m kommentarer å ibland inga alls... ;P

2012-11-08 @ 09:44:44
URL: http://siouxzie.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0