om kalles knä.

kanske några reagerat på fotot i mitt inlägg om våra 5 år tillsammans och vårt första år.
kalle hade alltså det här knät jag provred honom första gången. han hade då haft det ett tag, och det hade funnits där från och till hela tiden. det kollades med veterinär men det var inget skadligt. och kalle påverkades inte av det heller :)
bara en vätskefyllnad och helt enkelt ett skönhetsfel. det försvann när jag haft kalle ungefär 1 år och har inte kommit tillbaka sedan dess :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: sussi

så där...

lr både och lr va man ska säga.. läkaren trodde allergi men va lite orolig över min extrema trötthet så tog massa prover.. :/ väntar på svar..



fatta att tiden går fort. 5 år himmel :P

2012-05-18 @ 13:26:58
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0