hot hot hot.

idag har det varit vaaaaaarmt. eller är fortfarande.
därför fick kalleman och mella stå inne och vila sig när solen var som starkast. det verkade uppskattas idag med. båda två sov när jag kom till stallet strax efter 16.30 ;) sötnosarna!
kalle och jag tog ett pass på utebanan. ett kortare sådant i värmen. kalle var så fin så och jag red hela passet utan stigbyglar. duktig jag ;) men ujuj vad dålig jag blivit på att rida lätt utan stigbyglar. haha!
s fick gå på töm också. gick prima och tränsningen gick super. brabrabra!
har ni också supervaaaaaaarmt?
kalle och ridskoleflocken förrförra sommaren.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

När jag tog in mina på eftermiddagen så var de helt slut o stod o gäspa o halv sov de oxå.



Tänkte låta de sova inne i natt, men insåg nae de kommer bli skönare nu ikväll för dom när solen går ner så de har de bättre ut. :)

där i mot får de komma in några timmar på dagen när de är så himla varmt.

2012-05-21 @ 21:26:15
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Madde- hästblogg

första gången jag ser denna bloggen..

Grymt varmt och så skönt med solen!

2012-05-21 @ 22:09:15
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/
Postat av: Mela

Vem är s? Har jag missat något?

2012-05-21 @ 22:23:04
URL: http://vannesochjag.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0