vi skulle ut och skritta...

... det slutade med att vi var ute och cantrade :P
kan säga att det behövde både kalle och jag! FINASTE BUUUUUS!!!
nu är det full fart mot tävlingen och trimtrimtrim!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Linnea - En blivande ridinstruktörs vardag

Haha nee, Salmiak är inte min ;) fast han har varit "min" i 6v under praktiken då jag haft ansvaret för honom. Ridit varje dag, osv :) har haft två hästar till också, sen förra veckan tog jag mig en fjärde! haha.



Hon var inte så rolig på slutet då hon lärt sig att jag inte kunde gå på henne riktigt under lektionerna.. hon började sparka massor, speciellt i hoppningen! Hon hoppade bättre än nånsin men det gick typ inte att rida mellan hindren.. sen när jag red henne ensam var hon hur fin som helst!



Sen red vi alltid på fm vilket innebar att hon inte fick gå ut direkt på morgonen vilket hon vill.. hon var rätt orolig & allmänt stökig på mornarna i boxen! Så ja, hon trivdes inte riktigt med upplägget på skolan & då kändes det som det enda rätta att lämna tillbaka henne.

2012-03-14 @ 21:10:07
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Matilda

SV: Ja det ska bli grymt härligt att komma hem lite! Ska vara hemme i 4 veckor!

2012-03-15 @ 03:57:25
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Mela

Låter härligt! Jag tror att Vannes också skulle behöva springa av sig lite, pigg som attan är han nu.



Sv; nä, Vannes gillar inte när man borstar. Särskilt framdelen är han rädd om, jag tror att han kan ha blivit illa behandlad just vid borstning. Kanske på ridskolan.

2012-03-15 @ 11:50:58
URL: http://vannesochjag.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0