jag var på plats!

idag öppnade hööks i växjö och jag var förstås där och kikade lite. hoppades på att göra massa fynd men jag fick ialla fall ett fynd inhandlat, ett par ridbyxor som är gryyyyymt snygga!! ljusbeige, love them!! :)
sedan blev det överdragsbyxor till tävling, nya silikonsnoddar och en ny himalayasten till kalle. :)
skojskoj, alltid kul med nya affärer. men charlies ligger mig ändå varmast om hjärtat ;)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Sanna

Jag föll inte för hööks tyvärr, de får fortsätta med att resa till Tingsryd för min del =)

2012-03-30 @ 09:39:39
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0