funderingar över årsdebuten.

usch vad jag velar inför min och kalles första start för året. det är den 18 mars och vi ska åka till en av våra favorittävlingsplatser.

är i dagsläget anmäld till LA:3 och MSV C:2. jag velar nu om jag ska rida båda klasserna som planerat, eller bara rida en. och om en; vilken??

är såååå svårt att välja tycker jag :( hur hade ni resonerat?

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Anna

Jag hade definitivt ridit båda klasserna. Speciellt då det är första tävlingen. Tänk om han är spänd i första, eller om du inte kommer igång själv förrän mot slutet, då vill du ha en till klass direkt efter! Bara se till att inte värma lika mycket till andra klassen så att han orkar :) PS: hur snyggt var ditt pannband då?!!?



Sv: japp det var tävling igår, hoppning och inte med mig men ändå riktigt kul. Och Salle var så snygg i sitt nya pannband :)

2012-03-05 @ 08:35:56
URL: http://salentein.blogg.se/
Postat av: Erika

1: Varför inte rida båda ? :)

Först o främst fundera på varför inte, blir de för mycket för er/honom.

han är väl i kondition för de va ? :)



2: Om du bestämmer dig för bara ett, tänk på vilket har du ridit mest.

fått bra/dåliga poäng ?

behöver ni verkligen rida de programmet nu, eller kan de vänta eller så ? :)



Lite o gå efter kanske som en liten hjälp i dina funderingar.

fast tror du redan tänkt i dom banorna.

2012-03-05 @ 11:44:26
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Pillan

Jag hade ridit båda klasserna, säger som Anna. Tänk om han är spänd eller av andra anledningar behöver gå en klass till för "komma igång" när det är årets första tävling. Eller? :) Hehe..

Mvh Pillan

2012-03-05 @ 14:08:09
URL: http://pillllans.bloggplatsen.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0