film - MSV C:2

och så kommer filmen från MSV C:2.
vi fick som sagt lite kaosartad framridning då vi blev inkallade för tidigt. men vi tog oss igenom programmet. större missar i båda öppnorna då vi missförstod varandra samt bakdelsvändningarna då kalle tog kommandot helt och jag lät honom göra det :P blev ju sådär snyggt, haha!
domaren tyckte iaf att kalle var charmig.
vi slutade på 54 %, helt rättvist bedömt med tanke på våra grova missar!
vad tycker ni?
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Jag tyckte ni var jätte fina. :)

Kanske skulle korta tygeln en aning bara ?

Men de är svårt o se på film och jag är inte rätt person o bedöma så här.



Tycker han går så jäkla fint så. :D

2012-03-21 @ 20:04:14
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0