sa du 20?

idag så undrade jag igen hur gammal kalle är egentligen :P
vi passade på att utnyttja att massa hinder stod framme så det blev hoppning och trava över upphöjda bommar idag. redan när jag började fixa med höjder och lägga ut travbommarna så taggade kalle till. sen var det bara tagga-tagga-tagga mer och mer resten av passet. gick och taktade hela tiden och FLÖG iväg när jag bara tänkte galopp. älskade bus tyckte att det var såååå kul att hoppa ju! :)
gick riktigt bra, eftersom vi inte hoppat på länge så blev det inte så många språng och inga höjder heller. kalle jobbade riktigt bra över travbommarna också. när vi travade av så passade vi på att trava genom den långa vattenpölen som hade bildats längs ena långsidan nu när det regnat typ 1,5 dygn i streck...
imorgon får vi se vad vi ska hitta på. bästa bus, blir bara helt lycklig när han är så här lycklig!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

De är så härligt att läsa om er för du är så himla glad och positiv. :)



Och Kalle har sån livsglädje och energi oxå.

Ni två tillsammans är så perfekta.



Och man blir liksom glad av att läsa hur du skriver hur glad du är över honom.

fast att han är lite busig osv. :)



Kan tänka mig att du är sån som bara skrattar, skrattar o ler när han sätter fart o busar o busar. :D



haha en annan skulle typ usch nu slutar jag rida.

Gillar ju inte när hästar busar för mycket.

Raski har jag börjat le o skratta åt först nu och de är över ett år sedan jag red in henne o först nu börjar jag jaja busunge. ;)

2012-06-26 @ 21:50:49
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ni verkar ha så kul ihop, och alltid lika kul att läsa om hur pigg och glad Kalle är. :D



Sv: Tack så mycket, kul att du gillar dem. :)

Ja, det var det. :)

2012-06-27 @ 13:29:38
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0