som jag saknat.

varit iväg i helgen, fre-sön. så jag träffade inte bästa kalle på heeeeela lördagen. frussi tog hand om honom på bästa sätt dock, tusen tack för det kompis! :)
 
så idag, på väg hem, så var jag tvuuuuungen att stanna till i stallet och pussa på min fina häst. och blir man inte bara helt totalt salig när ens häst gnäggar när de ser en??! jag bara blev helt varm inombords. finaste kallebus! 
 
snart ska jag ut till honom igen, för lite motionering. får se vad vi ska hitta på. det blåser en del så jag vet inte riiiiktigt vad jag ska hitta på med mitt yrväder :)
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Hur har de gått med sadel ? :)
Eller ska du börja kika efter ny nu ?

2012-07-15 @ 19:54:07
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0