min gummiboll.

både i förrgår och igår så var kalle en studsande gummiboll på ridpassen. igår hade jag egentligen planerat en ridtur i skogen i den snön som kommit men tyckte det var lite halt trots broddar så jag vågade inte ge mig ut. istället tog vi oss till anläggningen för ett pass i stora ridhuset.
kalle var glad och fick komplimanger för sin fina kropp och humör :)
det låg lite bommar i ridhuset som vi galopperade över. eller, vi försökte i alla fall. det var två till i ridhuset vilket kalle såg som ett utmärkt tillfälle att spexa. så när vi galopperat över en bom så blev det halvt okontrollerade bockserier över halva ridhuset ner i hörnet :P tokstolle :D
kalle fick göras i ordning i en annan box för vi kom inte in vanliga dörren då stallägaren höll på och laga den.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Frieda

Hahaha, alltså Kalle! Min sambo brukar fråga vad jag skrattar åt, för jag skrattar högt när jag läser om Kalles tokigheter :)

2012-01-23 @ 09:56:10
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0