mål 2011 - uppfyllda?

tänkte kolla tillbaka på våra mål för 2011 och om vi uppnådde dom eller inte :) alltid kul, jag minns inte riktigt själv vad vi hade för mål...
* vi har haft stabila resultat i de LA:3 vi startat under året
* vi har startat både LA:4, MSV C:1 och MSV C:2, och hamnat mellan 51 och 61 % varje gång
* en passande dressyrsadel hittades :D:D:D:D:D:D:D:D
* vi hoppade massor och var uppe på höjder som 1 meter, tävlade lokalt 80 cm.
* och vi hade verkligen kul tillsammans, bästaste kalleman och jag!
så småningom kommer målen för 2012 upp här också, så håll utkik!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Va kul att ni uppnådde målen du satt för 2011. :)

2012-01-07 @ 09:51:00
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Frieda

Du har väl aldrig en tråkig stund med Kalleman? :) jag har aldrig tråkigt med Tryggve. Vi kan vara oense, men det brukar sluta med att jag skrattar åt honom för att han är så knasig. Gissar att du har det ungefär likadant :) skönt att ni uppnådde alla mål, det är bra kämpat!

2012-01-07 @ 15:22:25
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jättekul att du/ni uppnådde målen. Egentligen en bra och kul grej att sätta ut mål för året och ha något att satsa mot. Tror faktiskt jag ska sätta mig ner och skriva ner lite mål för 2012.



2012-01-07 @ 15:37:50
URL: http://elba.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0