häst på rymmen!

i eftermiddags åkte jag till stallet i godan ro för att ta in hästarna. kommer fram och parkerar bilen och hinner inte mer än kliva ur när ett okänt nummer ringer. en kille i luren frågar om jag vet vem som äger den svarta hästen i vårt stall och jag funderar lite eftersom vi har två. killen säger då att den står i hans kompis trädgård :P
så jag fick börja med att fånga ett styck rymling som glatt studsade runt i trädgården. hann dock inte mer än fånga hästen förrän den bockade iväg så jag tappade grimskaftet. så blev en runda spring och studs på framsidan också innan jag lyckades mota in i ett hörn och fånga :D
de andra hästarna sprang runt som tokar och tittade. utom ganci som mest bara stod och tittade. duktiga flickan!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

oj då..

hoppas ingen kom till skada :)

2012-01-20 @ 20:58:44
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Camilla Persson- Vintertäcke mm till slau

Ooops... Så pinsamt, tur att det inte var någon av dina iaf.

2012-01-21 @ 22:45:02
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0