året som gick - DECEMBER

och så kom december och 2011 tog slut.
* jag hade två frågestunder varav den sista inte blivit besvarad än.
* stormarna avlöste varandra...
* ganci var på sitt tredje veterinärbesök för vrickningen och fick fortsatt boxvila och mer medicin.
* kalle gick i passage hela rundan när vi var ute på promenad
* jag provade ha kombibädd till ganci med spån i botten och halm över. det blev dock lite väl tungmockat.
* jag bölade över att jag verkligen måste sälja min hoppsadel som kalle växt ur fullkomligt men som jag älskar...
* jag tog min första bloggpaus som fortfarande delvis pågår.
* jag grubblade.
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Det är kul att de ändå kommer lite inlägg ifrån dig, trotts att du har liten blogg paus. :)



Oavsett vad det är som händer hos dig, hoppas jag du en dag kommer tillbaka o blogga helt. :)

Du är en av dom bloggar jag följer, o inte vill sluta följa. :)



Hoppas allt löser sig till de bästa.



SV:

Ah, se världen är bra liten. :)

Misstänkt en tid att det är samma citrin, som du skrivit lite om oxå.

2012-01-06 @ 10:41:41
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Patricia

svar: ja eller hur ;)

2012-01-06 @ 11:39:57
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Heidi

Ja det med kombibädd har jag också provat till Balé som är så oerhört grisig i sin box, men det funkade inte för mig heller, blev allt allt för jobbigt och besvärligt att mocka, han rotade runt i det för mycket så det liknade värsta bombnedslaget varje dag.



Tråkigt att du har bloggpause, men kul att du ändå uppdaterar lite då och då. Någon speciell anledning till att du inte känner för att blogga som tidigare? mistat lusten ? eller bara trött av att ha en av 2 hästar sjuka tex? kan förstå att det kanske inte känns allt för skoj, inte så du hade tänkt dig det ju. Men prognosen ser väl rätt så okey ut för ganshi eller?



Ha det gött!!



2012-01-06 @ 12:45:03
URL: http://elba.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0