sista dagen.

idag var sista dagen som hästvakt åt kalles hagkompis. haft henne 3 dgr per vecka nu i 2 veckor. :) vi avslutade med ett ridpass i skogen!
de dagarna jag haft henne har inte alltid blivit så bra ridning. det har ju varit en riktigt kall period då jag inte velat anstränga hästarna för hårt, och den perioden inföll ju så klart de här veckorna :P en dag kunde jag inte fånga henne i hagen heller, haha. så då fick hon vila för jag hade ingen lust att jaga henne. och hästgodis hjälpte inte att locka med så de fick kalle istället.
idag var också sista dagen för den här gången som jag hade hand om fanta. haft hand om henne 2 dgr. är helt OK att ha tre hästar att mocka och laga mat till om det är lättmockade boxar. och de här tre är väl de lättaste i stallet typ. lovely!!! :)
tränsträning med s i fredags. det ska nog gå bra. imorgon tränsträna ännu lite till. går det bra så får det nog bli en sväng till ridhuset för lite longering. kaaaaan nog vara mycket energi som vill ut ur den kroppen också!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Sara

Är träningsläger kurs i sommar vi anmält oss på, tack chatte är ju en charmör ;P

2012-02-11 @ 17:31:26
URL: http://swipt.blogg.se/
Postat av: jessica

sv; ja verkligen :)

jaha vem var det ? :)

2012-02-11 @ 18:59:52
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0