favoritplatsen...

... men tyvärr låg digitalkameran nere i bilen. attan!!! :)
men vilken härlig känsla jag fick inom mig av att stå och titta på min fina buse. först när jag släppte honom i sommarhagen gick han bara runt och käkade gräs som stack fram under snön. efter ett tag kom han på "men just det, jag är ju lös... och just det, jag är ju sommarhagen... och just det, HÄR KAN MAN SPRINGA FOOOORT". och så var det bocksprång på bocksprång på luftsprång på karatespark och sen full galopp över hela hagen! vad lycklig han såg ut finaste kalle!!!! och jag blev allt lite sur att jag inte hade med mig kameran upp :P
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Linn

Sån länsla är härlig!

2012-02-12 @ 08:58:21
URL: http://jonssonl.blogg.se/
Postat av: sandra

Sv: Han har använt två tunnor av olika storlek. Värmekabel i mellan dom och isolerat :)

2012-02-12 @ 14:24:41
URL: http://www.finpixia.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0