mr awesome.

nu är det riktigt "varmt" ute. bara -3 sisådär. ganska gött med tanke på att vi hade -18 i fredags. BRRR!!!!
 
ikväll var kalle och jag i ridhuset. tömkörning stod på schemat, har inte tömkört på jättejättelänge (sedan oktober tror jag, pga kalles galla) och både kalle och jag var glada över att göra det igen. kalle älskar ju tömkörning precis som jag :) ja, kalle älskar visserligen allt, haha! 
 
finfinfin var han i alla fall, kalleman. vi körde rätt basic och lätt i och med att han är under "igångsättning". men blev några öppnor och han svarade så fint så. och jobbade mycket på böjt/rakt spår i alla gångarter. 
 
i veckan ska vi få ännu mer snö. just nu är det liiite för lite, ca 10 cm. det hade behövts liiite mer för att kunna rida bra i det, eller att det blir lite mer kramsnö av det! 10 cm pudersnö är inge bra :)
 
har ni haft en fin helg?
 
 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

Samma här.
Snön är för mjuk, lätt för o rida i, så här trampar dom direkt på hårda marken under snön. :-/

Vissa ställen är ok o rida på andra sämre.

2012-12-09 @ 21:42:47
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Cathie

Jag kanske oxå ska ta å tömköra Moses lite idag.. Det är lite jobbigt nu bara närhan är så vild! :P

Det är bara 3 boxplatser, en för varje häst. Lagom litet och passar oss jättebra :) (Dock blir man ju lite sugen på att köpa en till häst ibland, så en fjärde box hade inte varit helt fel:P )

2012-12-10 @ 15:08:25
URL: http://cathie.se
Postat av: kajsa

Kul att tömkörningen gick bra! Jag har aldrig tömkört Lancer, men han är tydligen jätteduktig på det så jag ska ta och prova. Vi har jättemycket snö, och som tur är det ingen pudersnö ! :)

2012-12-11 @ 19:58:19
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Ellen

SUPER fin header! och så himmla söt häst du har :)

Kram Ellen och god jul & gott nytt år :)

2012-12-18 @ 21:29:36
URL: http://allakramartilldig.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0